Flormar Pink Dessert Far Paleti - Makeup Book-Kozmetik Blogu

21 Mart 2017 Salı

Flormar Pink Dessert Far Paleti

















Birçoğumuzun gözü highend ürünlerde olsa da,
güzel yurdumda en az onlar kadar kaliteli alınmaya değer ürünler var.
Her bütçeye hitap eden zengin koleksiyonları ile her kesimden insanın dikkatini çekmişlerdir mutlaka.
Doğal olarak benim çekmecemde de var.

Bugün Flormar günü...
Çekmecem rujları ile dolu olup terracota allıklarının koleksiyonunu yapsam da,
far paletlerinden birkaç tanesi de  mevcut makyaj koleksiyonumda....






























Flormar ürünlerinin ambalajları şık ve sadedir her zaman.
Pek anlatılacak bir şey göremiyorum herşey ortada.
Pıt kapak çantaya atsan açılmaz güvenli.
Anlamadığım şey o sünger aplikatörler.
Allah aşkına artık işe yarayan bir far fırçası ya da blend fırçası koyun hiç değilse...
Umarım benim gözümdeki tek eksisi olan bu yönü de düzeltirler.
;Ki artık Flormar kendi fırçalarını da tasarlıyor.




















Günlük hayatta nude, kahve ya da toprak tonlarını kullansam da çekmecemin bir kenarına sıkışmış olan bu kızıl palete de bayılıyorum.
Flormar 06 numaralı pink dessert paleti pembenin alt tonlarından başlayıp mürdüme benzeyen bir bordo ile kapanış yapıyor.

Beyaz
Uçuk pembe
Leylak
Bakır
 Mürdüm

( ara renkler, pek benim arama uymuyor yanlış bir isim belirttiysem affola ama renkler fotoğrafta gördüğünüz net renkler beyaz ışık altında filtresiz olarak çekildi)

Oldukça pigmentli hafif kremsi bir dokuya sahip.
Gün boyu kalıcılığını koruyup göz kapağında birikme ya da topaklanma yapmıyor.
Gerçi bu biraz sizin cilt tipinizle de alakalı.
Bir hatırlatma benim cildim baya bir yağlı..
Tozutma yapmaması da benim için ek bir artı.
Hafif uygulamalar ve gölge oyunları ile ister gündüz ister gece makyajınızda kullanıp,
biraz gothic biraz da romantic bir havaya bürünebilirsiniz.
Ben sevdim :)
Flormar ın en başarılı far paletlerinden biri olduğunu düşünüyorum.


Sevgiyle kalın NUR :*

Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard