Phtyoelixir Saç Bakım Yağı - Makeup Book-Kozmetik Blogu

4 Mart 2017 Cumartesi

Phtyoelixir Saç Bakım Yağı

Merhaba ben Buko :)    
Tüm kadınlar gibi benim içinde saçlarım oldukça hassas bir nokta.
Sık boyamadan dolayı saçlarımda yıpranma,sertleşme ve matlık oluştu.

Yoğun bakıma ihtiyaç duyduğum bir dönemde, bir arkadaşım sayesinde Phytoelixir saç bakım yağı ile tanıştım.



Fransız markası olan Phytoelixir saçlarımızın ihtiyacı olan yumuşaklığı ve parlaklığı sağlamakta oldukça başarılı.
Bu yağ tam anlamıyla yıpranmış saçlar için gerekli olan besleyici ve nemlendirici özelliklere sahip.
 9 ayrı bitki ekstresi birleşiminden oluşuyor, saç derisine ve yapısına hiç bir şekilde zarar vermiyor.
Yaklaşık 2 aydır hafta da en az 2 defa saçlarıma uyguluyorum.
Sonuç olarak saçlarım daha yumuşak ve daha parlak.




Phytoelixir saçlarımla barışmamı sağladı doğal olarak ta kendime olan güvenim de arttı.
Saçımı şekillendirmeye korkarken şimdi herşey daha kolay....

Saçlarıma bakım için ayırdığım zaman ise Phytoelixir sayesinde yorucu bir uğraş olmaktan çıktı.

Banyo öncesinde saçlarıma sürüp, masaj yaparak yediriyorum.
Yaklaşık bir 10 dk beklettikten sonra da yıkıyorum.
Sonrası dilediğim gibi şekillendirmeye kalmış...
Phtyo' dan memnun muyum ? evet kesinlikle. Bu benim 2. kutum.
Nereden bulabilirsiniz sorusunun cevabı ise dermo kozmetik satan ecznelerden.

Sevgiler ....    Bukowski ;)






Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard