NARS Sher Glow Fondoten - Makeup Book-Kozmetik Blogu

1 Mart 2017 Çarşamba

NARS Sher Glow Fondoten



 Aydınlık, canlı ve duru bir cilt görünümümü istiyorsunuz ?  Öyleyse bu yazı tam size göre.



Sorunlu bir cildim var. Bir çeşit egzama... Öyle ki kış dönemini makyajsız, kapatıcısız geçiremiyorum. Böyle olunca da bol bol fondöten ve kapatıcı deneyimliyorum.


En sevdiklerimin arasında da Sher Glow Fondoten yer alıyor.
Dıştan içe doğru anlatmak gerekirse; Kare cam şişe , 30ml,klasik kadife dokulu
Nars kapağı...
Küçük bir detay Sheer Glow alacaksanız pompa ayrı satılıyor.









Ürün içeriğinde, alkol, paraben, talk ve yağ grubu bulunmuyor.

Aksine minerallere yer verilmiş.

Neredeyse likit denecek kadar ince, akışkan bir kıvamı var. Teninizde varlığı hissedilmeyecek kadar hafif bir fondöten ve oldukça kolay emiliyor.
Sahip olduğu likit kıvama rağmen orta kapatıcılığı ve gün boyu kalıcılığı ile
beni oldukça şaşırttı.
Uzun çalışma saatlerimi göz önüne alırsak tek sorun olarak akşam üzerine doğru burun çevremde birazcık parlama yaptı, ki bu da uygulamadan yaklaşık 8-9 saat sonrasına denk geliyor. Çözüm olarak ''T'' bölgeme bir tık transparan pudra yetiyor.
Sorunlu, karma cildim üzerinde ortalama 12-13 saat akmadan dağılmadan kalarak bence mükemmel denecek kadar iyi iş çıkartıyor.

Kapatıcılığına orta dedim, Kalıcılığına yüksek.. Peki duruşu nasıl diye düşündüğünüzü tahmin ediyorum.
Aldığım sırada elif hanım yağlı gibi duran bir fondoten demiş ve tavsiye etmemişti ama ben merakımdan dinlememiştim. ( İyi ki dinlememişim)
Asla yağlı bir bitişi yok. Sim dökülmüş gibi parlak bir duruşu da yok.
LIGHT REFLECTING teknolojisi kullanılmış yani ışığı yansıtıyor. Ayna karşısına geçip ışık altında yüzünüzü incelerseniz yüksek bölgelere adınlatıcı uygulanmış gibi bir duruşu olduğunu çok net görürsünüz.
Bıraktığı his ise kadife gibi, ipek gibi, bebek gibi diye tabir ederler ya hani, bende bıraktığı ten hissiyatı bu.

Benim kullandığım renk Medium 1 \ Punjab...
Bu serinin diğer renklerine ait swatchları aklınızda kalması için yazının en sonuna bırakacağım.   ;)









Sadece ''+'' özelliklerimi var? Tabi ki hayır. Cildim sorunlu tekrar söylüyorum. kışın başıma dert olan egzamam var.Ve malesef tüm pozitif yanlarına rağmen bende alerji oluşturdu.Egzama ile var olan sivilcelerim Sher Glow sayesinde daha da çoğaldı.

Bunu deneyimleyip kesinleştirmek için belli aralıklarla bırakıp tekrar başladım ve malesef tenimle Sher glow barışamadılar.
Yine de vazgeçemedim bu fondotenden.
Şimdilik çekmecemde duruyor ve sadece özel gün ve gecelerde kullanıyorum.
Günlük kullanımda biz pek ateşkes sağlayamasak ta özel günlerde beni zora sokmuyor.
Benim gördüklerim bu kadar.
Göremediklerimi de siz sorun ben anlatayım ;)









Sevgiyle kalın NUR :*

Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard