Nars All Day Luminous Weightless Fondoten - Makeup Book-Kozmetik Blogu

8 Nisan 2017 Cumartesi

Nars All Day Luminous Weightless Fondoten

Sanırım tam bir narsissist oldum :)
Bazı ürünlerine eşdeğerleri bulunsada ben bir nars tadı alamıyorum.
Cildim problemli.
Çok şükür aktif aknelerim kalmadı.
Ama onun yerine yoğun kahverengi lekelerim ve kızarıklıklarım kaldı.
Bu nedenle çok sık ten ürünlerimi değiştiriyor yenilerini deneyimliyorum.
Bunu da sık sık yazılarımda fotoğraflarımda sizlere anlatıyorum.
Bazı denediklerim 2-3 kullanımdan sonra çöpe gidiyor.
Bazıları ise kozmetik çekmecemde demirbaş olarak sırasını bekliyor.
Nars ürünleri de artısı ile eksisi ile benim elimin altındalar.
Uzunca bir süre de öyle olacağını düşünüyorum.

















Gelelim Nars All Day Luminous Weightless Fondoten
İsmi kadar uzun süren bir kalıcılığı var.
Ortalama 6-8 saat ne parlama ne yağlanma ne akma...
Ama 6 saat sonra hafif hafif '' T '' bölgesinde bir ışıldamalar oluşabiliyor.
Yapısından dolayı sabitlemek, kalıcılık süresini arttırmak ya da matlaştırmak için pudra kullanmaya gerek görmüyorum.
Bunların hepsine tek başına sahip zaten.


Gün boyu ışıltılı ağırlık yapmayan fondöten...
Mat yapıda ama cildin kendi ışıltısını kaybettirmeden matlaştırıyor.
uygulama sonrasında cildin daha sağlıklı daha duru bir görünüm almasına yardımcı oluyor.
Yoğun kapatıcılıkta öyle ki, başka bir fondöten kullandığımda bölgesel olarak kapatıcı uygulamam gerekirdi.
Ama bu ürünü kullandığımda kapatıcı uygulamaya gerek duymadım.
Bu kapatıcılığına rağmen oldukça hafif.
Ürün oldukça akışkan likit bir kıvamda.
Lakin bu akışkan kıvama rağmen çok hızlı emilip sabitleniyor.
Yani uygulamayı çok hızlı yapmanız gerekiyor yoksa yüzünüzde eşit bir dağılım yapmanız çok zor.
Yüzünüzün bir yarısından diğer yarısına geçmeden fondöten sabitlenmiş oluyor.
Kuru cilt tipleri için maalesef öneremeyeceğim.
Yağlı yapıda olan cidime fazla fazla kuruttu.
Öyle ki bu sefer de aşırı kurumaktan bazı bölgeler kabarcık kabarcık oldu.
Bu fondöteni kullanmadan önce cildi güzelce temizleyip uygun nemlendirici ürünler kullanılmalı.
Aksi taktirde aranılan güzelliğe erişmek çok zor.






Benim kullanım önerim ise uygulama dan yaklaşık bi 20 dk. öncesi cildinizi uygun bir ürünle temizleyip tonik ile fazla kirini yağını önce bir arındırın.
Arkasından yine cilt tipinize uygun nemlendiricinizi sürün ve fondöten ile nemlendirici arasına minimum 15 dk ara vererek isteiğinize ve ihtiyacınıza göre baz uygulayın.
Ben temiz ve nemlendirilmiş cilt kısmından sonra Nars All Day Luminous Weightless Fondoten için baz uygulamaya gerek görmüyorum.
Artısı ile eksisi ile gözlemlediklerim bunlar.
Artısı çok olmasına rağmen günlük kullanılacak bir fondöten olduğunu düşünmüyorum.
Muhteviyatı nedeniyle gözenekleri çok güzel dolduruyor çünkü.
Ama özel günler yada davet organizasyon artık her ne ise durumlar için kullanılabilir.
Hatta kullanılmaya da değer.
Narsisisst 'iz....































Nars ta numaralar yok, her renk bir isme sahip.
Nars fondötenlerin arasında ben yazın Barcelona kış döneminde ise Punjab kullanıyorum.
Nötr bir cilt tonum olduğu için şanslıyım sanırım..
Son olarak renk seçenekleri ile bir resim bırakarak yazıma son veriyorum.


Mutlu haftasonları...

Sevgiyle kalın Nur :*





Hiç yorum yok:

yorumunuz için teşekkür ederim. en kısa zamanda cevaplanacaktır...
xoxo

Powered By Blogger

@templatesyard